Åh nej inte igen.

Mitt hår blev den största failen hittills detta år men jag har backup sån tur! Jag har mörk blont nu men mitt hår på botten blektes aldrig(2GGR!) så det är synligt svart hår. usch! Choklad brun hårfärg finns hemma i tryggt förvar. Ska på min barndomsväns möhippa snart och såhär mm jag kanske ska fixa det innan då.. Polaren sa att hårfärgen ger en illusion av en större panna, jaah stoor panna. Räcker det inte med att jag har Mussepigg's hårfäste eller vafff.. Nu är jag på jobbet (sista dagen för denna vecka tack gode..) och jag har en tajt dag imorn, går av 09.oo och har en nageldesign kurs kl 11.oo i stan. Hinner nog precis, sen ska jag träffa tjejerna angående möhippan och efter det ska jag träffa grabbarna för ett möte om vårt sommarevent. Blir en överraskning sen :D Ah back to business.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0