MÅNDAG OCH 2 DAGAR LEDIGT.

Ja jag har inte ens presenterat mig själv, kort! Jag heter Sherie, fyller 27 i år och har mitt ursprung i Iran men jag talar knappt persiska och ser inte ens ut som en. Flyttade från Iran till Australien när jag var 4 år och kom till Sverige sommaren jag fyllde 7. Livet har varit snäll mot mig men inte alldeles för mycket. Jag är uppvuxen i förorten, Akalla på blåa linjen och har aldrig hamnat i skiten men oavsett det så jag tar inte skit från någon. För 4 år sen började jag min nagelteknolog kurs som jag avslutade efter 5 månader så nu har jag jobbat med nagelförlängning i 4 år, vid sidan av mitt heltidsjobb och gör hembesök. =) Jag jobbar annars som personlig assistent på natt tid så jag sitter uppe mycket och fbook'ar/bloggar/twittrar. Annars på fritiden gör jag som alla andra, hänger med mina vänner och jag älskar att laga mat och att baka. Så nu vet ni!

Idag 09.00 går jag av för 2 dagars ledighet men är inte helt ledig.. Jag ska göra naglar från 11-21.00. Min vännina ska gifta sig om 3 veckor så jag ska göra prov naglar inför bröllopet. Sen efter det får jag äntligen träffa min älskling! =D Bilder på naglarna kommer och jag tror faktiskt Jasmine får hjälpa mig igen haha!

Tjaråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0